INFORMATOR

WIADOMOŚCI

  








       

TURYSTYKA

 » noclegi | dodaj »

 » pola namiotowe | dodaj »

 » gastronomia | dodaj »

 » wypożyczalnie rowerów

 » parkingi

 » muzea

 » jaskinie

 » zamki i grodziska

 » wille i domy

 » młyny i polany

 » rzeki i źródła

 » wzgórza i skały

 » doliny i wąwozy

 » kościoły i kaplice

 » tablice pamiątkowe

 » legendy z Ojcowa

 » usługi przewodnickie

     

JAK DOJECHAĆ

 » rowerem

 » PKS-em

 » BUS-em

  

INNE

 » mapa Ojcowa

 » mapa Ojcowskiego PN

 » mapa lotnicza OPN i okolicy

 » ważne telefony

 » poczta

       

GALERIA ZDJĘĆ

 » zdjęcia + dodaj swoje!

 

WYPRAWY

 » wyprawy

   

       

 .: XVI ZLOT MŁODZIEŻY GMIN JURAJSKICH

      

     


XVI ZLOT MŁODZIEŻY GMIN JURAJSKICH
Zielonki, 27 maja 2007 roku

Program


10.00-10.40

 - przyjazd ekip na parking Urzędu Gminy w Zielonkach (parking dla autokarów), przejście uczestników zlotu indywidualnymi grupami, zgłoszenie w biurze zawodów przy boisku klubu LKS Zieleńczanka ( w załączeniu mapka dojazdu i dojścia grup)
 
11.00

 - otwarcie Zlotu, powitanie uczestników – Przewodniczący ZGJ i Wójt Gminy Zielonki
-wspólny przemarsz grup w reprezentacyjnych strojach oraz z transparentem z nazwą gminy/miasta
 

11.10

 - Informacje organizatorów o programie zlotu i miejscach zawodów oraz grupowania się drużyn
 

11.20

 0 rozejście grup na wyznaczone stanowiska:
11.30

 - wyjazd uczestników pleneru do Korzkwi (1 Dz, 1 Ch), powrót ok. 14.00
 

11.30-12.00

 - biegi przełajowe (3Dz, 3 Ch),
 

11.30-15.30

 - turniej halowej piłki nożnej(5Ch), transport drużyn
 

11.30-15.30

 - turniej piłki nożnej na trawie – szerokość boiska, (drużyna mieszana 7 zawodników z bramkarzem w tym minimum grające 3Dziewczynki),
 

11.30-15.30

 - turniej siatkówki plażowej drużyny 4 osobowe mieszane (2Dz, 2Ch),
 

12.30-13.30

 - slalom rowerowy (1Dz, 1Ch),
 

14.00-15.00

 - wyścigi sztafet (2Dz, 3Ch, 1 Opiekun),
 

15.00–15.30

 - turniej prezydentów, burmistrzów i wójtów
 

15.30-15.40

 - wykonanie przez wszystkie drużyny wspólnego układu fitness na płycie boiska

 
15.40

 - zakończenie Zlotu, wręczenie nagród, pożegnanie uczestników

 
----------------------------------------------------------------------

 
Sprawy Organizacyjne
- pełna drużyna z każdej gminy składa się z minimum 31 uczestników + opiekunowie (minimum 2)
- każda drużyna przygotowuje we własnym zakresie transparent z nazwą swojej gminy/miasta
- uczestnicy otrzymują posiłek + napój
- uczestnicy są ubezpieczeni od NNW,
- organizatorzy zapewniają wszystkie przybory do przeprowadzenia konkurencji,
- uczestnicy pleneru dowożeni są do Korzkwi i na teren rozgrywek halowych na koszt organizatorów
- dzieci i młodzież, opiekunowie grup proszeni są o obowiązkowy strój sportowy- obuwie sportowe z wyłączeniem korków i trampkokorków na boiskach trawiastych i obuwie do halowej piłki ( dla reprezentacji gmin w piłce halowej)
- dzieci i młodzież musi posiadać legitymacje szkolne w celu weryfikacji wieku uczestników poszczególnych zawodach
- w zawodach startować mogą uczniowie, którzy nie mają przeciwwskazań do udziału w konkurencjach sportowych i przedłożą swojemu opiekunowi pisemną zgodę od rodziców
- współzawodnictwo odbywa się w ramach poszczególnych konkurencji, nie będzie prowadzona punktacja zespołowa
- organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany w programie w przypadku niepogody – wówczas wszystkie imprezy odbędą się w obiektach sportowych: hala w Zielonkach i Bibicach oraz sale sportowe w Korzkwi i Woli Zachariaszowskiej. Przejazd uczestników we własnym zakresie
- w trakcie Zlotu organizatorzy zapewniają opiekę medyczną
 
Biuro Organizacyjne
Centrum Kultury, Promocji i Rekreacji w Zielonkach
Ul. ks. Jana Michalika 2a
32-087 Zielonki
Tel./fax.: 012 665 10 47
ckpir.zielonki@wp.pl

 
----------------------------------------------------------------------

Szczegółowy Program

1. Biegi przełajowe (pętla około 600m)
- kategorie wiekowe: 1996-1997 (1 dziewczynka i 1 chłopiec z każdej gminy)
1994-1995 (1 dziewczynka i 1 chłopiec z każdej gminy)
1991-1993 (1 dziewczyna i 1 chłopiec z każdej gminy)
 

2. Turniej siatkówki plażowej
- startują reprezentacje gmin, w której bierze udział 2 chłopców i 2 dziewczynki (urodzeni 1991-1993 czyli gimnazjaliści),
- system rozgrywek będzie uzależniony od ilości zgłoszonych drużyn i będzie trwał maksymalnie 4 godziny, mecze będą rozgrywane na czas,
- ewentualny podział na grupy nastąpi przed rozpoczęciem turnieju.
 
3. Slalom rowerowy z przeszkodami
-startuje 1 dziewczynka i 1 chłopak (rocznik 1996-1997)

4. Wyścigi sztafet (reprezentacje każdej gminy: 2 dziewczynki (szkoła podstawowa), 3 chłopców (gimnazjum) i 1 opiekun grupy,
- na wyznaczonym odcinku każdy z grupy niesie na tacy 4 kubki napełnione wodą,
(nie wolno poprawiać ręką ustawienia kubków, wywrócenie któregoś z kubków i wylanie wody dyskwalifikuje drużynę),
- toczenie równocześnie 2 piłek do koszykówki na wyznaczonym odcinku,
- każdy z uczestników zakłada na nogi worek i pokonuje skokami wyznaczony odcinek,
- każdy z uczestników zakłada strój strażacki i przebiega wyznaczony odcinek,
- zespół dobrany dwójkami, jeden z partnerów wykonuje tzw. taczki i pokonuję wyznaczony odcinek,
- „łowienie ryb” – każdy z uczestników biegnie do wyznaczonego punktu mając ze sobą skakankę, na której zaczepione jest ringo. Trzeba dwukrotnie trafić ringiem do pojemnika oddalonego od miejsca rzutu.
- łapanie piłek tenisowych
jeden z uczestników zespołu odbija rakietą piłki tenisowe, pozostałych 5-iu uczestników oddalonych od podającego łapie piłki do odwróconych pachołków (trzeba złapać 10 piłek),
- każdy z uczestników pokonuje wyznaczony odcinek stąpając po dwóch workach, które ma do dyspozycji (nie wolno stanąć na murawie boiska),
- drużyna dobrana dwójkami, każda para ma związane szarfami po jednej nodze, musi pokonać wyznaczony odcinek,
- sztafeta gwiaździsta
drużyny ustawione na obwodzie wyznaczonej trasy, każdy z członków zespołu po kolei pokonuje wyznaczoną trasę,
 
5. turniej halowej piłki nożnej (zespoły 5 osób z bramkarzem na boisku)
- uczestniczą zawodnicy z roczników 1994-1995,
- czas trwania turnieju maksymalnie 4 godziny,
- system rozgrywek i czas trwania meczu uzależniony od ilości zgłoszonych drużyn będzie podany podczas losowania grup,
 
6. turniej piłki nożnej (na boisku trawiastym-na szerokości dużego boiska)
- zespoły 7 osobowe z bramkarzem, rocznik 1996-1997, w składzie grającym muszą uczestniczyć minimum trzy dziewczynki.
 
7. Wykonanie wspólnego układu fitness przez wszystkich uczestników Zlotu.
 
8. Plener w Korzkwi (uzależniony od warunków atmosferycznych)
- uczestniczy z każdej gminy 1 dziewczynka i 1 chłopiec rocznik 1994-1995 (czas 2 godziny)
 
Konkurencje dla wójtów i burmistrzów gmin.
1. rzuty lotkami do celu,
2. odczytanie fragmentu tekstu po wcześniejszym „zaciągnięciu się” helem,
3. konkurencja niespodzianka – „łatanie dziury… budżetowej”.
 
Imprezie towarzyszą atrakcje:
- przejazdy na koniach i kucykach,
- karuzela,
- zamek dmuchany

 
----------------------------------------------------------------------

 KARTA ZGŁOSZENIA: Ściągnij i wydrukuj »

   

Artykuł dodano dnia: 08.05.2007;

źródło: CKPiR Zielonki

Nie czekaj! Wypowiedz się na naszym Forum »

 

PRZEWODNIK

   

   

WIADOMOŚCI  

    

   

 » Neandertalczycy wrócili!

Na turystów odwiedzających Jaskinię Ciemną czeka nowa ekspozycja i jej szczególna atrakcja przedstawiająca jej dawnych mieszkańców "Rodzinę Neandertalczyków"... »  

dat. 21.06.2004r.

OKOLICE OJCOWA

       

 » Dolinki Podkrakowskie

 » Jerzmanowice

 » Skała

 » Sułoszowa

 » Wielka Wieś

     

   POGODA W OJCOWIE 

  

 » Onet.pl

 » IMGW

 » WP.pl

 » Interia.pl

 » Gazeta.pl

    

FOTO GALERIA

      

       

OJCOW.PL

   

 » Cennik 

 » Kontakt

 » Linki

  

    

    

Link Exchange: Pieskowa Skała | | Jaskinia Ciemna | Parki Narodowe Polski | Wczasy | Noclegidodaj linka...

  

   

Copyright © by EcoTravel 2004-2007 | zastrzeżenia prawne | patronat medialny